 |
www.aniolkiignacego.fora.pl Forum studentów 2010-2013/15 WSFP Ignatianum w Krakowie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrysia
Administrator
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:45, 07 Paź 2010 Temat postu: Bieżące sprawy |
|
|
Garść njusów wprost ze spotkania samorządu Ignatianum.
Wiele osób pyta jak to jest w końcu z tym ubezpieczeniem, wizytami u lekarza etc. Otoz moi drodzy, studenci studiow dziennych maja na podstawie indeksu i legitymacji wykupione ubezpieczenie od nieszczesliwych wypadkow. Ponadto mozemy korzystać bezplatnie z przychodni sieci Scan med.
Jeśli ktoś ma ochotę na wyjazd zagraniczy w ramach programu Erasmus, moze to uczynic do 26 roku zycia. Informacje dla zainteresowanych sa dostepne w pokoju 203 (zgloscie sie juz po szale stypendialnym).
Osoby zainteresowane uczestnictwem w chórze Ignatianum moga przyjść w każdy poniedziałek i czwartek o godzinie 18:30 do sali Z2.
Ogłoszony został konkurs na logo kampanii antynikotynowej. Termin nadsyłania prac: 10.06 - 10.11. Jury bedzie obradowac miedzy 22.11 a 26.11. Prace mozna nadsylac w formie elektronicznej (CD) oraz w formacie wektorowym np. cdr. lub eps Kazda osoba mozna nadeslac maksykalnie 2 prace. Adres, na ktory nalezy je wysylac to:
Główny Inspektorat Sanitarny
Departament Zdrowia Publicznego i Promocji Zdrowia
ul. Długa 23/25
00-238 Warszawa
z dopiskiem "praca konkursowa"
Łączna pula nagród tego konkursu wynosi 15.000 zł
Uczelnia co roku organizuje przestrzeń, na której można przedstawić swoje talenty: kabareciarski, poetycki, wokalny etc. Wszystko dzieje sie w ramach "Cecyliady". Jej wstępnym terminem jest środa, 24 listopada. Jeśli macie ochotę wziąść w niej czynny udział piszcie do zastępcy Przewodniczącego Samorządu: [link widoczny dla zalogowanych]
Na koniec zdradze Wam w sekrecie , że na dniach będzie wiadomo o szczegółach planowanej imprezy integracyjnej dla studentów Ignatianum i nie tylko. Szczegolnie mile widziani sa studenci I roku. W pierwszej kolejnosci sprzedawana pula biletow bedzie studentom. W drugiej kolejnosci osobom spoza Uczelni.
P.S. Wasz starosta od dzis wchodzi w sklad Rady Politologicznej ^^
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrysia
Administrator
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:55, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Świeżutkie info nt bieżących rzeczy, próśb, komunikatów etc.
- proszę zaznajomić się z regulaminem uczelni
- podobno mam obowiązek zgłaszać spóźnienia wykładowców ^^
- trzeba wybrać 4 przedstawicieli do komisji dyscyplinarnej ds studentów i również 4 do komisji odwoławczej ds. studentów, jeśli ktoś czuje się na siłach to wystarczy zgłosić się do mnie lub samorządu studenckiego
- jeśli macie jakiś problem, spór to można go załatwić z dr Anną Krzynówek, która urzęduje dla nas w czwartki od 11:30 - 12:30, ewentualnie z prof Borkowskim, baaardzo ważne sprawy można też załatwiać z dr Witem Pasierbkiem (wszystkie godziny urzędowania pracowników Ignatianum można odnaleźć na stronie)
- od semestru letniego wchodzi w życie zasada, iż na tutorialach (które będziemy mieli od przyszłego roku) i seminariach licencjackich nie może być więcej niz 10 a mniej niż 8 osób
- 9 listopada rusza cykl konferencji nt. uprawiania dyscyplin naukowych a bycia katolikiem, zapraszam na nie szczególnie mocno, bo będzie możliwość konfrontacji tego co mówią wykładowcy z na przykład tym co my widzimy i wypowiedzenia się
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrysia
Administrator
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:06, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Od 3 listopada obowiązują nowe wzory podań do Dyrektora Instytutu Nauk o Wychowaniu i do Dyrektora Instytutu
Politologii. W gablotach na terenie uczelni i na stronie internetowej jest
umieszczone ogłoszenie dotyczące tej sprawy.
Podania studenckie
W związku z powstaniem Instytutów podania studenckie należy kierować do odpowiednich władz w zależności od sprawy.
Podania do Dziekana Wydziału Pedagogicznego:
-przyjęcie pracy dyplomowej i wyznaczenie recenzenta
-urlop dziekański
-skreślenie z listy studentów z powodu rezygnacji
-przeniesienie
-zmiana kierunku lub formy studiów
-egzamin komisyjny
-podjęcie drugiego kierunku studiów
Podania do Dyrektora Instytutu:
-zmiana specjalności
-warunkowe zaliczenie semestru
-powtarzanie semestru, roku
-dodatkowy odpis dyplomu lub suplementu w języku obcym
-pozostałe sprawy studenckie
1.Wszystkie podania studenckie należy składać w Sekretariacie Instytutu
w godzinach urzędowania celem zarejestrowania w Rejestrze Podań Studenckich.
-Studenci kierunku pedagogika i praca socjalna składają podania
w Sekretariatach Instytutu Nauk o Wychowaniu.
-Studenci kierunku politologia składają podania w Sekretariacie Instytutu
Politologii.
2.Każdy student zobowiązany jest do osobistego zapoznania się z decyzją
w swoim Sekretariacie w godzinach urzędowania.
Nowe wzory podań do Dyrektora Instytutu Nauk o Wychowaniu i Dyrektora Instytutu Politologii są dostępne na stronie internetowej:
Studenci-Wzory dokumentów
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrysia
Administrator
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:18, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ze względu na konieczność dokonania podziału na grupy lektoratowe z języków obcych,
w najbliższym tygodniu w poniższym terminie zostanie przeprowadzony test kwalifikacyjny
18.10. (czwartek) o godz. 8.30 w sali 103 - mgr Joanna Zubel
Obecność obowiązkowa!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|